ראש מועצת שומרון: "לבקש סליחה מגנדי; הוא צדק"

איתי גדסי No Comments on ראש מועצת שומרון: "לבקש סליחה מגנדי; הוא צדק"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, אומר לאחר הצעתם ח"כ דני דנון וח"כ רם בן ברק לעודד הגירת עזתים: "כשגם בשמאל מבינים כמה גנדי – שהותקף והושמץ עד יום הירצחו ולאחריו- צדק, כולנו צריכים לבקש ממנו סליחה, חייבים לעודד הגירת תומכי הנאצים ולהביא נצחון אמיתי: לגבות מחיר בשטח ולהקים התיישבות בצפון הרצועה"

שר התיירות רחבעם זאבי -- גנדי הי"ד צילום: לע"מ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מגיב להצעת ח"כים בליכוד יחד עם ח"כים מיש עתיד לעודד הגירת תושבים עזתים למדינות שיקלטו אותם בעולם וקורא להתנצל בפני רחבעם זאבי – גנדי, שר התיירות שנרצח בפיגוע, שהוקע משום שהציע את אותו רעיון וקורא לגבות מחיר מהחמאס בקרקע ולחדש את ההתיישבות היהודית בצפון הרצועה תחילה:

"הרעיון לעודד הגירה של תושבים עזתים למדינות שתומכות בעזתים הוא רעיון נכון ומוסרי. פליטים בכל רחבי העולם מגיעים למדינות שונות ורק כאן אצלנו יושבים פליטים למעלה מ 50 שנה על אותה פיסת ארץ. זה רעיון שיהיה טוב הן לעזתים והן למדינת ישראל.

אולם אני רוצה להזכיר את מי שהציע את הרעיון הזה כבר לפני 40 שנה, והוקע בשל כך מכל וכל. מי שהציע את הרעיון והיה היום איתנו אם היו מיישמים אותו כבר אז משום שהוא נרצח עי מחבלים – רחבעם זאבי (גנדי) מורי בתנועת מולדת.

רחבעם זאבי חינך ולימד אותנו ואת כל עם ישראל, במשך שנים שהפתרון המוסרי והנכון ומה שיביא את השקט הוא לעודד הגירה מרצון, ולייצר תנאים שיאפשרו זאת. עוד בימים בהם הייתי בנוער מולדת וזכינו יחד ליצוק מים על ידיו הוא לימד ואמר שזה בסוף הדבר המוסרי הנכון והבטחוני לעשות, הוא הותקף והושמץ בחייו וגם לאחר הרצחו. קראו לו גזען, רוצח, פשיסט, ובכינויי גנאי רבים שפגעו בו, רחבעם הקדיש את חייו לבטחון מדינת ישראל, הן כקצין בפלמח והן כאלוף בצהל והדגיש תמיד שהוא לא השתנה הוא תמיד אמר שהמשיך לפעול על פי הדרך בה התחנך בפלמח עי מורו ורבו ברל כצנלסון, ואמר: "אני לא שיניתי את דעתי לא זזתי מילימטר, זה הם שהשתנו" ההתקפות נגדו מאוד כאבו לו, עד יום מותו, אולם הוא לא שינה את דעותיו והמשיך לחנך לאהבת ארץ ישראל, אהבת המולדת. היום כולם מבינים כמה גנדי צדק.

עוד מוסיף דגן: "דבר נוסף שלימד אותנו גנדי, שהיה ציוני וחלוץ בכל רמ"ח איבריו, הוא שבמקום שבו יש התיישבות אין טרור. ובמקום ממנו גודעים התיישבות יש טרור. ומעל 1140 נרצחים, 240 חטופים ונהר של דמעות של העם הזה יעידו על כך.

יש לגבות מחיר בקרקע מהחמאס, לחדש את ההתיישבות הישראלית בצפון הרצועה תחילה. זו התשובה האמיתית. שתתן כאן שקט ותגדע את הטרור".



0 תגובות